Kulud alla, käive üles – kuidas tenniseväljak iseseisvalt teenima panna?

Tenniseväljaku omamise ning haldamisega kaasneb kõige positiivse kõrval ka paras hulk tööd. Väljaku rentimisega tegeledes vastad paljudele telefonikõnedele, pead broneeringute üle tabelit excelis või vihikus, käid uksi avamas ja sulgemas ning kehvema ilma korral saad teateid tühistamistest. Nende ülesannetega tegelemine on ajamahukas ja tekitab kindlasti küsimuse, kas kõike seda ei saaks kuidagi efektiivsemalt korraldada? Sest lisaks väljaku kasutuse reguleerimisele tuleb veel tegeleda selle hooldusega ning aeg-ajalt kaasajastamisse ja inventari investeerida.

2020. a. kevadel-suvel kaardistasime Eesti tenniseväljakuid ning tõdesime, et paljudes omavalitsustes ja kogukondades on tenniseväljakuid, mis rajatud näiteks mõne projekti toel ning mille igapäevane haldamine on delegeeritud kellegi lisaülesandeks. Mõnel juhul on võtmed kohalikus spordikeskuses, teisel juhul peab broneeringute üle arvestust noortekeskus, kolmandal juhul tegeleb väljaku haldamisega kohaliku kooli direktor. Esmapilgul väikese lisaliigutusena tundunud ülesandest võib nii aga ootamatult teine täiskoormusega töökoht kujuneda, mille palgafondiks väljaku rendist paraku ei piisa.

Tenniseharrastajal võib nii sageli ka mäng mängimata jääda, sest spordikeskus on õhtusel ajal juba suletud, samuti võib väljaku haldur olla oma põhitööga seoses eemal või näiteks puhkusel. Väljakut päris kontrollita jätta ka ei saa, sest siis leiab see mittesihtotstarbelise kasutuse. 

Neile muredele lahendusi otsides oleme jõudnud võimaluseni, kuidas olukorda kõigi osapoolte jaoks parandada. Ei ole vahet, kas pead tenniseväljakut ärilisel eesmärgil või haldad kohaliku kogukonna väljakut. Kui sinu hallata on üksik tenniseväljak või paari väljakuga keskus, saame su halduskoormust ja kulusid väljaku automatiseerimisega oluliselt vähendada. 

Sel suvel avasime Pärnus esimese iseteenindusliku tenniseväljaku. Mängija saab väljaku broneerida ja selle eest tasuda MyGames rakendusest või veebist ning ukse avada telefoni või personaalse koodi abil. Väljaku haldajana näed reaalajas ülevaadet kõigist broneeringutest, võid soovi korral kehtestada erihindu, lisada sooduskoode jpm. Lisaks läbipääsule suudame vajadusel rakenduse kaudu juhtida ka väljaku valgustust, valvet, kastmissüsteeme jmt. Mängijad broneerivad ise endale mänguaegu, paraneb väljaku täituvus ja sina saad nautida rohkem tulu ning vaba aega – kasvõi ise mängimiseks!

Iseteenindusliku väljaku lahendus Pärnus tekitas palju huvi, mistõttu võib samal põhimõttel töötavad automaatsed tenniseväljakud juba leida ka Paidest. Õige pea muutuvad iseteeninduslikuks veel mitmed väljakud Pärnus ja mujal Eestiski, sh nii sise- kui väliväljakud. Tekkinud järjekord suunab meie pilgud varakult ka uue välihooaja poole, mistõttu alustame juba täna eelkokkulepete sõlmimist uute väliväljakute automatiseerimiseks varakevadel, et hooaja alguseks valmis olla. 

Kui tahad järgmisel suvel rohkem puhata ja väljaku enda heaks tööle panna, võta meiega ühendust aadressil: info@mygames.ee või telefonil: +372 5811 6360. Mõtleme kaasa, arutame ja leiame lahenduse iga väljaku jaoks.